Üzeneteket hol írhatok?
Az „Üzenet a közösségnek” menüpontban tudsz üzenetet küldeni a közösség felületére. Csupán meg kell adnod az üzenet tárgyát, a témakört (szolgáltatás vagy munka típusa) a helyszínt és az üzenet típusát (szolgáltatást vagy munkát keresel/kínálsz), valamint az üzenet szövegét. Ezután bárki tud kommentelni az üzenetedre, ahogy te is másokéra. Ha közvetlenül a feladónak szeretnél üzenni és a profilján megadott e-mailes vagy egyéb elérhetőséget, akkor ott tudod megtenni.
Nem jelent meg a keresésem, pedig feladtam
A rendszernek kell egy pár másodperc amíg beküldi a közösségnek az üzenetedet. Miután megjelent az üzenet tudod törölni, vagy inaktiválni, ha meggondoltad magad, vagy elrontottál valamit.
Szeretném módosítani a hírdetsem szövegét. Hol lehet ezt megtennem?
Sajnos a feladott üzenet szövegét már nem tudod módosítani. Töröld az üzenetet és add fel újra.
Üzenetem nem jelent meg a hírdetőnél
Ha olyan üzenetre írtál, amelyet lezártak, a hírdető valószínűleg üzenetedet már nem olvassa el.
NINCS IDEGEN NYELVŰ KEZELŐFELÜLETE A RENDSZERNEK?
Bejelentkezéskor dől le, hogy a rendszer milyen kezelőfelületet ad számodra. Mindig az adott ország nyelvén jelenik meg a kezelőfelület.
Nincs olyan szolgáltatás a rendszerben, amely érdekes számomra.
Ebben az esetben tudsz új szolgáltatási kategóriát igényelni. Írj nekünk közvetlenül emailt. Az igénylésed legkésőbb két héten belül el lesz bírálva és amennyiben indokolt a szolgáltatási listát kiegészítjük.
NKülföldre hogyan értékesíthetem a szolgáltatásom.
Amikor üzenetet adsz fel add meg a kontinenst, az országot, a megyét és a várost és amennyiben külföldi országot adsz meg, ott is látni fogják a feladott üzenetedet. Ekkor csak arra figyelj, hogy az üzenet szövegét az adott ország nyelvén add meg.
Kaphatok-e emailes üzenetet a számomra érdekes keresésekről?
Igen. Az “adataim” menüben a kapcsolattartás részben az email értesítéseknél jelöld meg miről kérsz értesítést.
Nem szeretném ha minden adatomat látnának azok akikkel üzenet váltok. Ezt hol állíthatom be?
Az “adataim” menüben a Publikus adatok alatt nyilatkozhatsz minden adatod elérhetőségéről.
Be tudok-e lépni facebook adataimmal?
Igen, bejelentkezéskor válaszd a Facebook belépési módot.
Megadhatom-e cégem vagy a saját facebook, linkedin, webes, twitter, Instagram elérési adataimat?
Az “adataim” menüben a Publikus adatok alatt nyilatkozhatsz minden adatodról
HOGYAN LÉPJEK KI A RENDSZERBŐL?
A menűsor jobb szélén látható felhasználó alatt találod a kilépés opciót.